Lördag på Candy - igen

     

     
Here we are now. Entertain us.

I lördags var vi på Candy igen, och det var precis lika lyckat denna gång. Tyvärr så, än en gång, vart det inte så många bilder. Kände dock att jag var tvungen att skrapa fram åtminstone åtta bilder, så det blev väl inte så varierade bilder. Kvällen började med att vi var några stycken hemma hos mig och förade och sjöng till SingStar. Jag var väl kanske inte den som fick högst poäng riktigt varje gång, men vi kan låtsas för tillfället att jag var nära :) Efter ett antal falska sångförsök gav vi upp och började köra sanning och konsekvens. Det var då det började hända grejer... Finns bilder, och t.o.m. videos, från detta, men för allas säkerhet sparas de i min dator tills vidare... ;) Sedan gick jag, Sandra och Sophie vidare ut medan de andra åkte hem. Inne på klubben var det inte mycket drag i början, men efter ett litet tag kom det igång och det blev riktigt kul. Jag både tror och hoppas att alla hade en bra kväll, och att vi gör om det fler gånger :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ser ut som en BLÅSFISK på bilden breve firren

2007-12-24 @ 01:06:50
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Sophie

Woho bilder! De var ganska roliga! Du får dock skicka alla till mig någon dag. Jag förväntar att d ska ha gjort innan påsk iallafall.. ;)
GOD JUL :D

2007-12-24 @ 12:03:57
Postat av: Fia

Innan påsk.. Jag tror inte att jag hinner tills dess. Den 5:e oktober ser jag att jag har en lucka, jag ska försöka att klämma in dig då ;)

2007-12-24 @ 18:48:17
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: fredrik

jävlar hahah vilken jävla bild på mig när jag stod upp vid erat bort
:(

2008-01-29 @ 13:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0