Tjuvlyssnat

Satt just och läste lite på http://www.tjuvlyssnat.se/, älskar den sidan, helt underbar. Kände att jag var tvungen att dela med mig med mina favoriter idag:

En hårresande tanke

Stora torget, Falun

Tjej 1: Vad tänker du på?
Tjej 2: Jo, du vet, det finns ju en sådan här sjukdom, där man får hår över hela kroppen.
Tjej 1: Aa?
Tjej 2: Om man fick ett barn med den sjukdomen...
Tjej 1 tittar frågande tjej 2.
Tjej 2: ...tror du man skulle få döpa det till Chewbacca då?


Kärleken är inte röd, den är död

Humlegården utanför Sturebiografen, Stockholm

Ett ungt par sitter på en bänk och myser. Helt plötsligt reser sig tjejen och börjar gå argt därifrån, killen följer snabbt efter.
Tjejen (upprört): Varför har du inte sagt något?
Killen: Men jag har ju alltid röstat på socialdemokraterna!


Kille 2: Lagt kort ligger!

Södertälje station

Två killar sitter och fikar på ett café, då två tjejer ~15 kommer in. En av dem är blondin, den andra brunett.
Kille 1 (pekar): Pax för blondinen!
Tjejerna vänder sig om.
Kille 1: Nej, jag ångrar mig!


Har även två egna tjuvlyssningar (okej då, jag var med i samtalet) som jag starkt funderar på att dela med mig på tjuvlyssnats hemsida:

Situation 1.

Tjej 1 (18). - Han är väl blyg?
Tjej 2 (18). - Nej det tar bara ett tag innan han kommer igång.
Tjej 1. - Men det är väl blyg?
Tjej 2. - Nej när jag tänker blyg tänker jag lång, smal och spinkig...

Situation 2.

Tjej (18). - Jag hatar när man går in i ett rum och ingen kollar...!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA dom två sista är klockrena, fan vi borde skämmas!

2007-12-28 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0