Krogdebut

Ja det var ett tag sen nu igen sen jag skrev. Har haft ganska fullt upp, blivit gammal och så. Fyllde 18 i torsdags, så i fredags var jag och 3 tjejkompisar ute på krogen för första gången. Eller jag, Sandra och Jeaninne var nybörjarna, Sophie är en världsvan brud och har vart 18 länge.
     Kvällen började med att vi skålade med en rosa champange jag fått av min farbror i present, sedan åt vi middag med min mamma, som bjöd på goda viner till. Det blev dock ingen efterrätt, vi kunde ju inte bli alltför proppade innan vi skulle ut! Sen gjorde vi oss fina och stack till Claras där vi mötte upp några av Sandras och Sophies kompisar. Stället var väl okej, inget speciellt, men eftersom vi är ett gäng så sjukt roliga tjejer blev det kul ändå ;)

         

  

 




  

Kommentarer
Postat av: Soph

Har du lagt upp en bild på irländaren och mig... :P

2007-07-22 @ 22:38:11
Postat av: Sandra

HAHA! Såklart så väljer du förvrängda bilder på mig, jag ser ut som göran person där! ;D

2007-07-30 @ 12:35:50
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Sandra

Ta bort tjockisbilderna på mej jag får faktiskt ångest ;(((

2007-07-30 @ 20:42:11
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0