Sömnlöshet

Ja det var ju lämpligt. När Simon och hans kompisar äntligen är tysta så att jag ska få en god natts sömn så kan jag inte sova. Har försökt i över två timmar nu, det går inte. Detta resulterar i att jag blir arg på mig själv för att jag inte ligger och sover, vilket gör att jag kollar på klockan och stressar upp mig över att klockan är mycket och jag ska upp tidigt vilket gör att jag ännu mindre kan sova. Skitkul. Varför får man svårt att sova ibland? Jag menar, det är ju inte till någon nytta, så man tycker ju att kroppen som ska vara så fantastisk borde förstå att den bör slockna till i några timmar för sitt eget bästa. Men min kropp verkar inte tycka om mig. Jag tycker i och för sig inte om den heller så vi har väl en ganska rättvis relation till varandra. Jag borde alltså börja träna. För då tycker antagligen min kropp bättre om mig och belönar mig med då välförtjänt sömn, och jag tycker förhoppningsvis bättre om den då den får finare former. Det är bara hjärnan som blir lite grinig, han (kom just fram till att min hjärna är en han, i alla fall för tillfället) vill kolla på tv och koppla av. Hm, får försöka tillfredställa allas behov.

För alla er som antagligen är ointresserade så har framstegen kring insekterna varit små, eller inga alls. Jag hade myror över hela kroppen idag, och det var inte det minsta roligt. Försökte intala mig själv att om de går på mig kittlas det bara lite med om jag går på dem dör de. Och det är jag som är rädd för dem, jag måste nog vara världens största mes. Nästa projekt att åtgärda.

Sist men inte minst ska jag ta tag i det där jävla övningskörandet. Måste ju skaffa ett körkort, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Får tar och lägga upp någon smart stategi jag ändå inte kommer att hålla. Den kanske i alla fall kan vara fin att titta på.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fia! Du har ju vart å läst min blogg utan att kommentera ;(
:D :D

2007-07-04 @ 23:30:59
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Jimmy

Men gumman då... du får ta och koppla av lite så du kan sova =) det där med din hjärna som vill titta på tv kanske inte är nån dum idé? :D
Hoppas du kunde sova efter att spotta ut lite tankar i din blogg :)

2007-07-05 @ 11:48:00
Postat av: Jeaninne

Fia, lite skärpning här på bloggfronten va!? inte uppdaterat sen 4 juli, de är illa! kom igen nu ! ;)

2007-07-19 @ 21:41:16
URL: http://jeaninne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0