Taget från Sandra :)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Tur att jag bara ska jobba...
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
120:-
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Bäst =D
4. Favoritplanet?
Mars eller Pluto tror jag. (Tellus ligger också ganska bra till :))
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Cissi :)
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Nej så avancerad är jag inte..
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Nattröja
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Japp, pannan är favoritstället
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Barfota utan strumpor och skor
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Försökte sova
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Haha tänkte väl det :) /Sofia
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Oj.. inne i stan antar jag...
14. Vilket uttryck använder du mest?
Oj.. det vet jag faktiskt inte.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Jimmy <3
16. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Min lilla pussenutt katt, Nusse
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inte en enda under tre hela dagar ;)
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Många, de flesta ca 7 år gamla.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Jag är en lagom rund kvinna i mina bästa år
20. Din värsta fiende? 
Jag har inga fiender :)
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Katten Gustaf :D
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Simon! Kan ni va tysta? Jag försöker sova!
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Flyga, man kan nog tjäna pengar på det med :)
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Kanske lite då :)
25. Senaste låten du lyssnade på?
Ananau från Most Popular Indian´s Songs skivan

Kommentarer
Postat av: Sandra

500 kr tack :D
hihi

2007-07-04 @ 23:30:09
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0