Gillinge

Som de flesta troligtvis vet, då jag hysteriskt sprang runt och berättade det för alla som hade två öron att lyssna med, gjorde jag halkbanan i onsdags. Var väldigt nervös, och blev bara mer och mer uppskrämd ju längre dagen fortskred. Vissa personer var bättre än andra på att skrämma upp mig om vi säger så. Sen var det i alla fall dags. Alla (känns det som) kommer dit två och två, själv sitter man där i sitt lilla hörn och känner sig allmänt liten. Så delas vi in i grupper om 8, och sedan två och två. Jag hamnade med en trevlig kille som hette Fredrik och var jämngammal med mig, vilket kändes betryggande, för det hade känts obekvämt med en gamling brevid sig. När teorin var klar var det bara att ge sig ut till bilarna och sätta sig, jag var självklart försteförare. Instruktören, som förresten var hur rolig som helst, gav oss lugnt instuktioner via sin radio och så bar det iväg. Och det var roligt! Inte läskigt alls! Och jag var dessutom duktig på det (enlig mig själv i alla fall =P)! Så det var än en gång bara jag som skrämt upp mig själv i onödan.. typiskt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi fia i ett nötskal!

2007-11-17 @ 21:25:19
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0