Psykiskt instabil

Idag såg jag en blogg från en person i min skola där jag var omnämnd. Det stod att jag var en psykiskt instabil mytoman, vilket är väldigt komiskt med tanke på personen i frågas rykte.

Annars har dagen varit bra, hade körlektion som gick jättebra, körde på motorväg i 120 km/h, det snabbaste jag någonsin gjort. Körde även om ett antal bilar, stoltheten sprudlar. Firar även 10 månader med min pojkvän idag, så vi ska äta en mysig middag idag. Ska bli jättemysigt :)

Imorgon ska jag fira min kära vän Susanna som fyller 18 på torsdag! Grattis! Ska bli kul att gå ut och festa med min nyblivet myndiga vän. Lovar att bjuda dig på en drink, om du inte redan är för påverkad ;)

Kom just på att jag inte nämnt någonting om den senaste tiden. Var i Turkiet med min kära vän Sophie i augusti, var skitkul, så det förtjänar en egen sida. Även Danmark som jag kom hem från i fredags var skitkul, så även det får en egen sida senare =)

Nu ska jag på teorilektion, ses snart!

Kommentarer
Postat av: Soph

EXACTLY! Turkiet förtjänar en hel sida :D
Fan vad duktig du är som kör på motorvägen OCH körde om :D

2007-09-19 @ 15:36:29
Postat av: Sandra

Men vilka barnrumpor, jag hade aldrig kunnat gissa att någon var 19 som höll på med sånt som hon gör, plus att det är kränkning så vi kan polisanmäla :)
trodde inte hon var en sån som höll på så faktiskt. men allt man kan göra är väl att garva åt saken nu, om det är så som jag fått uppfattningen om

2007-09-20 @ 17:43:33
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Nils

"om det är så som jag fått uppfattningen om"
Problemet är att om man pratar med Fia så får man inte rätt uppfattning

2007-09-21 @ 11:39:55
Postat av: Jocke S

"plus att det är kränkning så vi kan polisanmäla"
Hahaha, har du överhuvudtaget läst någon juridik? Du tror att du kan få en annan person fälld för kränkning för att den kallat den andra pyskiskt instabil?
Välkommen till verkligheten!

2007-09-21 @ 11:47:20
Postat av: Sandra

Okej men kan ni berätta hnur det är isf?
Jag har hört att det har skrikit hora, startat en antiklubb och skrivit publika bloggar med hatinlägg etc. Och att hänga ut någon så är att kränka, right! Tycker ni att det dom gör ät rätt eller? Jag vet inte om det är sant allting, men om det är det så blir jag förbannad! Fattar inte hur ni kan sitta och försvara nåt sånt?

2007-09-21 @ 19:13:39
Postat av: Anonym

Vem är det som gjort det då?

2007-09-22 @ 23:47:40
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja höra de andras verision också, jag känner att detvar onödigt av mej att lägga mej i här på bloggen innan jag vet allt, jag har ju tyckt om alla personer det handlar om ändå så, men jag står fast vid att det är helt fel att kränka någon om så är fallet.

2007-09-23 @ 17:22:54
Postat av: Nils

Grejen är ju den att folk inte behöver lägga sig i, det är en skitgrej mellan 2 parter, liksom ignorera folk och lev på som vanligt. Vill du/ni verkligen ta sida så prata med folk från BÄGGE sidor innan du börjar hata/ogilla folk utan anledning.
Allvarligt det är klart att du får höra en "beskärd" historia om du bara frågar en part, du får höra DEN partens historia, ska du ta ställning bör du höra båda parternas historia.

2007-09-25 @ 00:06:45
Postat av: Jocke S

Det e självklart fel att kränka någon, men jag personnligen kan säga att vad som hellst kan hända när man e riktigt arg även om det inte var menat så från början

2007-09-25 @ 18:39:14
Postat av: Sandra

Nej det var ju det jag menar, jag vill inte lägga mej i, det var dumt inlägg, men jag bryr mej om min vän om hon blir kallad sådana saker, men sen vad hela bråket handlar om är en annan sak, och jag har aldrig hatat de personer de handlar om heller, jag har försökt hälsa på dom, men dom antar genast att jag tar någons partti och slutar hälsa. Efter det blev jag irriterad, speciellt då jag hört att någon kallats hora. Och ni verkar ju ta de andras parti så varför klaga på andra som lägger sig i? Jag har inte lagt mig i mer än det jag sa om att jag tyckte det var kränkning, (det jag hört dvs) p.s. jag ogillar inte personerna, men jag ogillade just den handlingen.

2007-09-25 @ 22:08:11
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Fia

"Nils" och "Jocke S", ska ni använda kodnamn så gör det åtminstone ordentligt. Samma IP-adress varje gång, precis samma som har kommenterat förut. Och klaga inte på Sandra, hon har inte gjort någonting. Inte för att jag kan komma på att jag gjort det heller, men det är en annan femma.

2007-09-27 @ 22:47:29
URL: http://alltomfia.blogg.se
Postat av: Anonym

herregud, ska det föreställa moget att tjafsa på en blogg? de flesta av alla är (förhoppningsvis) myndiga vi det här laget... eller?

2007-10-27 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0