Biltur

Usch så meningslöst. Jag har så många såna dagar nu för tiden. Tänker att nu jävlar ska här pluggas, men tror ni att det blir av eller? Självklart inte - jag äter hellre. Så jag blir både tjock och dum, jackpott. Har haft en kul grej idag i alla fall, när jag och Sandra hämtade upp mr X från Jacobsberg. Vi hittade inte, hade tryckt ut en (som vanligt) felaktig karta från eniro så vi gissade lite men det gick så bra så - eller vi kom i alla fall fram. Hemvägen gick superbt på grund av mitt excellenta lokalsinne. X var mycket tacksam, varsågod! Sandra hade nog jättekul, tror att hon är lite förtjust i X ;)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är inte den ända som svullat, jag svullar chipsskurvar och läsk nu :D
Vill inte sova ;(

2008-04-14 @ 00:09:38
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0