I'm sorry

Nej nu får det vara nog. Killar är bara problem. Ska bli nunna, bara så att ni vet.

Annars vet jag att jag sa att jag skulle lägga upp bilder från skivan men det känns inte så aktuellt längre. Dessutom tror jag att alla ni som läser min blogg redan sett dem på facebook :) Annars kan ni gå in på www.studentmaklarna.se och gå in på Bibeltema - Garant så får ni se en del iaf :)
Nu är det bara några dagar kvar till studenten. Ångest på hög nivå. Ska bli sjukt skönt men stressen är lite jobbig. Mösspåtagning på onsdag. Kom på nu att jag inte köpt klänning än. Kanske är dags? Den ska firas genom att vi åker en tur med båt ut på skärgården. Låter jättemysigt jag vet, men inte för en som blir sjukt sjösjuk. Aja, får väl stanna nykter, proppa i mig piller och däcka på grund av dem istället.

Jag är fruktansvärt uttråkad. Vad kan man göra en söndagskväll då man egentligen borde plugga? Förutom att plugga då naturligtvis.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Killar har alltid vart svin och kommer alltid vara, det är därför vi får styra upp saker och ting så det inte går illa!

2008-04-29 @ 21:04:58
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0