It's a new blogg in town!

Nu är det dags att Sophie får sin stund i rampljuset också, för tro mig, det har hon förtäjnat. Hon har nyligen startat en egen blogg : http://meromfia.blogg.se som kommer att handla om (surprise surprise) MIG! Är det inte underbart, nu får ni läsa om mig som jag anser mig vara, men också hur en av mina bästa kompisar ser på mig. Så snart vet ni allt om mig. MIG MIG MIG. Haha nej men nu ska jag tillbaka till den egentliga huvudpersonen i detta inlägg: Sophie.

Denna lilla ängel är fejktysk, och är väldigt söt på ett eget litet Sophie-vis. Hon gillar älgar (jag vet) och att skratta åt extremt tråkiga saker (hon gillar ju mina skämt liksom). Hon är väldigt duktig i skolan, när hon vill. Ibland orkar hon dock inte och ägnar lektionerna till att skratta åt talet fjorton (jag vet - igen). Är någonting riktigt roligt kan det råka komma tandkräm över hela datorskärmen (ni förstår varför va?). Man vill alltså hålla sig undan när hon skrattar. För övrigt så är hon en väldigt lyckligt lottad ung dam - det måste hon vara eftersom hon, liksom jag, aldrig vinner på Triss (något vi skrapat varje månad sen augusti 2006). Det är så jag vet att hennes kärlek till mig är stark. Börjar hon vinna får jag väl tänka om. Nej nu ska ni inte få veta alla smaskiga detaljer om denna snygging, there's more to come.

To be continued...

image131
Här är snyggingen <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Känn dej hedrad :)

2008-04-13 @ 10:26:17
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Sandra

SOPHIIIE :DDD

2008-04-13 @ 11:10:15
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Carro

Ja, man kommer varandra nära inpå känns det som när man läser varandras bloggar :) Men det är kul tycker jag! Joo, det kan vara sant som du säger. Jag tar nog lite förgivet att hon ska fråga bara då alla andra har gjort det.

2008-04-13 @ 13:37:50
URL: http://carolineerkers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0