Livet leker

Idag är en bra dag. Det vet jag redan nu, och klockan är bara 09:00. Ska snart till skolan, hade tänkt att ta den tídigare bussen och pluggat i en halvtimme, men jag råkade tappa bort tiden och såg inte på klockan förrän 3 minuter innan bussen skulle gå. Så nu sitter jag här. Så även om dagen inte börjat särskilt bra (sov jättedåligt, blev jagad som vanligt), vet jag att den kommer att bli det. Jag är på bra humör i varje fall, för ovanlighetens skull :)

Bilderna från den bästa skivan någonsin (min såklart) kommer snart, förhoppningsvis i nästa inlägg :)
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lägg upp bilderna nu hottie

2008-04-17 @ 18:22:53
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Carro

Som du såg i mitt senaste inlägg så hittade jag på en väska =) Det blev en med mkt plats i med tanke på hur mkt jag alltid ska ha med mej överallt.. haha!

2008-04-17 @ 18:55:42
URL: http://carolineerkers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0