Beach 08, here I come!

Idag är första dagen på mitt nya liv! Den meningen har jag tänkt varje dag den senaste månaden, om inte längre. Har inte lyckats mer än några timmar en ända gång. Men idag kanske det faktiskt är dagen D! Imorse gick jag upp tidigare för att gå på en rask 40 minuters promenad, vilket jag också gjorde. Sedan åt jag en nyttig frukost bestående av mörkt bröd och grönt te. Och sedan dess har jag inte ätit någonting (hade sovmorgon till 12 idag så jag har inte hoppat någon måltid), så jag har alltså varit nyttig fram till klockan 14 idag! Vi får bara hoppas att det håller i sig..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo då hoppar man ju över en eftersom man sovit bort ett. men man ska ju alltid äta tre fasta mål å nåra mellismål :D just de! hehu, jag vill också va duktig!

2008-02-20 @ 18:33:09
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0