Damn I'm good

Hör och häpna. Jag har tränat! Så mycket att jag blev svettig! Efter att jag varit duktig och pluggat en hel dag kände jag att jag kunde fortsätta på det spåret och gick ner till källaren, satte på hög musik och körde ett eget friskis pass. Är helt slut nu. Men kul var det! Man kanske ska göra det till en vana?

På tal om träning så bakade jag och mamma (mest mamma) ett hälsobröd idag, som står i ugnen för tillfället. Ska bli spännande att smaka det, jag hoppas innerligt att det smakar bättre än vad det ser ut. Självklart ska ni få en utförlig redogörelse för hur resultatet blev :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har DUU tränat? :O:O
SENSATION :D

2008-02-17 @ 11:43:38
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0