Ett säkert tecken på att det är dags att gå och lägga sig

Ja nu kände jag mig så där smart igen. Mina idiotier verkar alla komma någon gång på kvällen, vankas det möjligtvis ett mönster? Ikväll var jag så duktig att jag går in i badrummet för att göra mig i ordning för natten. Ställer mig framför spegeln och tar upp handen till ögat för att ta ut linserna. Men det gick inte, linsen ville inte av! Arg blir jag, och tänker jävla lins. Det är inte förrän jag vänder mig om och ser att linsfodralet är stängt jag kommer på att jag tog av linserna i eftermiddags när jag kom hem från skolan. Det är då man vet att man gjorde rätt i att börja dra sig mot sängen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hhahahha

2008-02-20 @ 20:29:23
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0