Ibland duger killarna ändå =)

Söndag. Den erkända bakisdagen. Tur för mig att jag inte är det då. Var visserligen ute igår, men känner faktiskt inte det minsta spår av det idag. Ibland ska väl även jag ha lite tur. Idag har jag även träffat min gode vän Oskar, vilket alltid är lika trevligt. Idag höjde han mitt självförtroende till tusen, när han gulligt som svar på påståendet "Jag såg en jättesnygg tjej på tåget idag" svarar "men hon kan ju omöjligen har varit lika snygg som du". Tack Oskar, du har förstått det där hur man charmar en tjej :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj va du uppdaterar nu, men jag får inga comments av dig i min bloggi ;(

2008-02-10 @ 20:47:46
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Oskar

ack ja vet, du är ju perfekt!

2008-02-11 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0