I'm an idiot

Nej nu får jag faktiskt skämmas. Pappa frågade tidigare idag om jag kunde åka och lämna en rock hos hans kollega idag, vilket jag givetvis tyckte var okej. Så efter att ha krånglat lite med kartan kommer jag fram till kollegans hus, kliver ur bilen och tänker "faan". Jag glömde rocken. Så jävla korkat. Så då var det bara att åka hem igen och hämta den. När jag åker dit gång nummer 2 lyckas jag dessutom hamna bakom en riktigt sölpelle som tyckte att det var extremt roligt att köra under 50 på en 70-väg. Skitkul. Aja, nu är jag hemma igen, betydligt mycket senare än vad jag hade varit om allt bara kunde gå som det ska någon gång.


Kommentarer
Postat av: Din älskare

hahahha och du ska vara smart va? :D
haha nej men va sööt du är :D

2008-02-17 @ 22:19:16
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0