Jisses

Idag är jag mammas absoluta favoritdotter. Inte för att hon har några fler men ändå. Jag har skjutsat henne till gymmet, handlat, lagat mat, diskat och tvättat. Och städat rummet. Kan man bli en bättre dotter? Okej, det vore kanske lite bättre om man gjorde det regelbundet, men äh, ingen är perfekt! Även om man är bra nära ;)

För övrigt så är det sista dagen i skolan innan lovet imorgon. Ska bli så himla skönt med lov! Har dock hur mycket plugg som helst, men vi får se om jag kommer ha tillräckligt med självdisciplin för att göra något åt det. I mitt nya liv ska jag ju vara duktig även på skolfronten, så det blir väl så illa tvunget. Idag är det bara 98 dagar kvar till studenten!


Kommentarer
Postat av: Carro

Om man väl börjat blir det snart till en vana och något man inte kan vara utan. Så har det blivit för mej iaf =)

2008-02-20 @ 21:38:55
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Carro

Det är absolut värst till sommaren när dom måste sitta så precis. Men i år har jag som du läst i bloggen haft tur och hitta skor som funnits i små storlekar =)

2008-02-20 @ 22:07:45
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Mickan

ångest :( alldeles för få dagar... :P
kram

2008-02-25 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0