Min farmor är bäst

Det här inlägget tänkte jag dedikera till min älskade farmor, Inger. Hon är världens bästa farmor, och har varit min stöttepelare så länge jag kan minnas. Hon finns alltid där för en, oavsett om det har hänt något eller om man bara vill ha någon att prata med. 

                                             image89
                                                   Farmor <3

Varför jag skriver om henne just nu är för att det igår var alla hjärtans dag, vilket är den dag man ska spendera med någon speciell man tycker om. Och vem är då bättre än farmor? Så sagt och gjort så bestämde jag och farmor dejt, där jag kom och besökte henne på hennes nya jobb (Swecare), och sedan åkte vidare till NK där vi åt middag och tittade på lite kläder. Var en jättemysig dejt, kunde inte ha blivit bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0