Naturalism, anyone?

Det råkar inte vara så att det finns någon som är en expert på naturalismen? Sitter och försöker skriva en miniuppsats om en massa olika epoker, utan vidare framgång. Eller det var en lögn, har faktiskt inte varit så effektiv som jag varit idag på länge, men jag har fastnat. Ytterst irriterande. Nästa uppgift blir att ta reda på allt jag ligger efter i. Den uppgiften kan nog tyvärr ta ett tag, finns del att göra om man säger så. Man får väl se det på den ljusa sidan, jag behöver inte oroa mig för att inte ha någonting att göra på lovet i alla fall :)

Dagens kloka ord: Tag inte livet alltför allvarligt. Du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0