Nobody puts baby in a corner

Igår var jag ute med Jackie och Elin. Det var helt ok, men jag var väl kanske inte på det allra bästa partyhumöret. Det som gjorde min kväll var i alla fall en kille som jag började prata med, och senare även dansade med. Den killen kunde verkligen dansa! Det är så väldigt ovanligt nu för tiden så jag vart helt chockad och visste knappt vad jag skulle göra, kände mig lite som Baby i Dirty Dancing, vilket var passande efter att ha tittat på Let's Dance med filmtema tidigare under kvällen. Det var i alla fall jättekul att för en gångs skull dansa med en kille som verkligen visste vad han gjorde, som kunde både föra och röra sina höfter :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

My dirrty baby om the dancefloor

2008-02-25 @ 13:57:16
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Mickan

mysigt :) var var ni ngnstans?

2008-02-25 @ 21:58:20
Postat av: Carro

Haha! Nej, det är bara min kära lillebror det :P

2008-02-26 @ 15:59:35
URL: http://carolineerkers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0