Ompysslad

Igår var jag hemma hos Jackie och hade popcorn-kväll. Var jättemysigt, fastän vi gick och la oss runt halv elva på våran tänkta uppesittarkväll. Aja, man kan inte alltid vara på topp. Idag åkte vi till UF-mässan i Älvsjö. Vad det finns många smarta ideér! Eftersom jag hade bokat en tid för sminkning på Shiseido/NK klockan 14 blev jag överlycklig när jag såg att ett gäng tjejer som läste frisörprogrammet fixade frisyrer för 25:-. De var hur duktiga som helst, jag blev verkligen jättenöjd med resultatet. Sen var jag dock tvungen att springa i blåsten utomhus en väldig massa så det var lite förstört när jag kom hem, men det har ändå hållit förvånansvärt bra. Sminkningen blev också jättebra, så jag bestämde mig för att det måste bli utgång ikväll. Jag kan ju inte bara sitta hemma och vara snygg alldeles själv! ;)


image112image115

Inte de bästa bilderna i världhistorien kanske men så ni får en liten bild av hur det blev i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var jättesnyggt :)
Ska du ut utan mej ;( men då får du inte va trött på våran utgång imorrn ;)

2008-02-22 @ 21:44:54
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Carro

Som dalkulla jag är så håller jag självklart på Tony oxå =) Nää, jag tror att jag inte åt såå mkt ikväll ändå ;) haha! Vad fin du var med hår och smink!

2008-02-22 @ 21:54:17
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Mickan

very nice :D

2008-02-25 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0