Tisdag

Idag har inte varit en bra dag alls. Har varit på dåligt humör, har varit haft ont i huvudet och har framför allt varit extremt trött. Så idag har det inte hänt mycket, har varit i skolan som vanligt. Cissi följde med mig hem efter skolan, vilket var väldigt länge sen, så det var roligt att se hur allt var med henne igen.

För övrigt fick jag nyss veta att min kära vän Malin kommer hem från USA den här veckan. Det ska bli så himla kul att träffa henne igen, var hundra evigheter sen. Vi får bara hoppas att det stora landet i väst inte har förstört henne :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ringde dej tusen ggr i morse haha :D
Min dag har också sugit, men nu börjar den bli grym :D

2008-02-19 @ 20:14:08
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0