My favourite <3

Nej nu har Sandra hotat med att inte nämna mig i sin blogg om inte jag skriver ett långt inlägg om hur bra hon är. Så då är det väl dags att ta fram de bästa lögnerna man har på lagret då! Nej, jag skojar bara, ska vara lite seriös för en gångs skull.
     Den senaste tiden har varit ganska jobbig för mig, av olika orsaker. Det är inte förrän de senaste kanske två veckorna jag börjat må riktigt bra igen. Det är under såna omständigheter man vet vilka som verkligen är ens vänner. Och Sandra har verkligen varit där, i alla lägen. Jag vet att jag inte hade mått så pass bra som jag ändå har gjort om inte hon funnits där för mig. Hon har även fått lite hjälp av Sophie och Jackie, tillsammans har vi varit den bästa kvartetten någonsin. Har verkligen haft det hur kul som helst med er, jag har tur som har er, ni är bäst.


      

Tack för allt, klarar mig inte utan er <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ooh vilken fin text, vad glad jag blir att du känner så, men du är ju alltid där för oss med, klart vi ställer upp, och vi har haft mkt kul nu, å mer blir det, fin bilden blev på dig också, men de va lite taskit av dig att välja en osöt bild på mej igen ;( jag gillare inte :P

2008-01-17 @ 15:32:16
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0