Katt&råtta

Har, precis som lovat, inte bloggat särskilt mycket. Och på detta vis kommer jag fortsätta, åker nämligen till Danmark imorgon. Kommer hem på fredag, och jag lär väl inte direkt vara på blogghumör då. Så absolut tidigast lördag blir nästa gång. Eftersom jag ska upp klockan 4 i natt är jag inte jättesugen på att blogga nu heller. Så ni får inte så mycket mer än det här. Men nu vet ni i alla fall att jag är bortrest. Kom ihåg: När katten är borta dansar råttorna på bordet... (Vilket är helt ok, bara jag får höra detaljerna när jag kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävlar :D

När satte ditt bloggande fart? jag var ju bara borta i två veckor :DDD



Go girl! ;D

2008-07-10 @ 22:46:11
URL: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0