Think positive, think positive, think positive

Ja okej jag ska inte klaga. Satt just och läste en artikel i DN där de påstår att i Iranska lagar gäller "I avsaknad av bevis ger en särskild paragraf domaren rätt att döma enligt sin "intuition"." Artikeln handlar om hur kvinnor och män (främst kvinnor såklart) stenas till döds, utan en rättvis rättegång pga pengabrist. Artikeln handlar säkert om mycket mer än det, har bara läst t.o.m. andra paragrafen, men vart lite sur på mig själv för att jag sitter här och grinar när typ 95 % av jordens befolkning har så sjukt mycket större problem än mig. Mitt största problem just nu är ju liksom att jag är trött, och jag tänkte ändå troligtvis sluta snart. Med det sagt tänker jag fortsätta tjura. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0