Trött..

Åh jag är så trött. Nu jobbar jag 6 dagar i veckan, oftast endast 5-6 timmars pass som tur är, men denna vecka har det redan blivit två 10 timmarspass och det är än så länge bara onsdag. Känner mig bara så trött. Nu vill jag inte mera. Jag vill hem och sova. Halvtimma kvar på denna dag. Yeey. Sen är det upp och börja jobba klockan 9:00 imorgon bitti igen. Lillplutten fyller i alla fall år imorgon så det ska firas, och sen har vi varit tillsammans i en (hel) månad på fredag. Det känns bra det i alla fall. Jag är dessutom nyvaxad och blev erbjuden ett nytt jobb som faktiskt verkar kul idag, så jag bör väl egentligen inte klaga. Men vafan, man kan inte alltid vara på topp. Det är ändå en dålig dag idag.

Nu har jag en kund. Den enda på 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0