Grattis

Grattis i efterskott kära Sandra!
Igår fyllde nämligen min kära lillplutta 19 år, hon börjar alltså bli gammal. Vi skulle fira det med picknick, vilket vi också gjorde - ett tag. Men då det spöregnade och åskade bestämde vi oss för att åka hem till värmen hemma hos mig istället. Där spelade vi guitar hero - jag var bäst såklart - åt tårta (mycket god, rosa prinsesstårta inhandlad av Henke) och spelade flipperspel - jag var bäst igen. Enligt mig i alla fall.
Nu sitter jag på jobbet, inte så mycket kunder så jag har tid att skriva lite här. Idag jobbar jag till 19 och börjar 9 imorgon bitti så det lär väl inte bli så mycket annat gjort idag. Marcus kom förbi mig en stund imorse efter sin körlektion och följde mig till jobbet, jättemysigt. Han skulle till stan för att köpa en födelsedagspresent till den bästa tjejen på hela jorden. Gissa vem ;)
För alla er som av någon anledning jag inte vill veta av glömt när min födelsedag är så är den på lördag. Vilket datum det blir får ni klura ut själva.

Nej nu ska jag göra mig värdig min lön :)
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Taack så jättemkt för igår!

På lördag är det din tur stumpan! :D

2008-07-16 @ 00:25:24
URL: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Taack så jättemkt för igår!

På lördag är det din tur stumpan! :D

2008-07-16 @ 00:26:32
URL: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0