Återuppstådd

Hej igen allihoppa!
Jag har inte skrivit här på ett tag, vilket ni säkert märkt. Jag la faktiskt ner bloggen, dels eftersom jag helt enkelt tröttnade, och dels för att jag tänkte: vem fan bryr sig om hur mycket navelludd jag pillat bort den här dagen? Men det visade sig att det var fler än väntat, och jag har fått flera kommentarer av människor som inte tänker finna sig i att jag inte bloggar. Så vek som jag är har jag återigen fallit för grupptrycket och bloggar alltså igen. Sen får vi väl se hur det går med uppdateringarna denna gång..

Vad ska man då skriva i sitt allra första inlägg i den återuppstådda bloggen? Inte vet jag. Men det verkar inte spela någon större roll heller. Sist jag skrev var för nästan två månader sen, och ändå har jag haft ett genomsnitt på 8 unika läsare/dag. Inte illa för en nedlagd blogg. Det inlägget handlade i alla fall om plugg och skivor - ett ämne som känns väldigt avlägset. Har haft sommarlov i snart en månad, och både skivorna och plugget är alltså över för ett tag sen. Nu har dagarna fyllts med sol och slappande, har verkligen vilat upp mig ordentligt sen allt slitet i skolan. Har känts välförtjänt, men nu känner man att det snart är dags att börja jobba igen. Har spenderat en hel del pengar den sista tiden, så lite extrapengar skulle verkligen inte sitta fel. Om mina planer på att bli reseledare går igenom lär jag inte direkt tjäna storkovan på det.

Nej nu mina vänner, nu är det dags att sova. Ni har i alla fall fått ett långt, om än ganska innehållslöst, första inlägg. Se det som min sommargåva. Simma lugnt!
/Fia

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååå jaaa en uppdatering!! Jag känner verkligen hur jag bidragit till återuppståndelsen. JAG bryr mig om din naveludd :) puss o kram från gudsyster

2008-06-24 @ 09:42:13
URL: http://aupairiusa.blogg.se/
Postat av: Carro

Härligt att du har uppdaterat bloggen! Som sagt, jag har saknat den :D Kramar på dej!

2008-06-24 @ 11:30:14
URL: http://carolineerkers.blogg.se/
Postat av: Oskar

Va skönt att du börjat blogga igen, det upskattas :)

2008-06-30 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0