Bakis?

Nej nu får jag ta och ge mig, kan aldrig någonting bara vara lite normalt i mitt liv en liten stund? Det här var den första vita helgen jag haft på väldigt länge, och tro fan att jag känner mig bakis! Det har jag inte gjort en enda gång på det här året, men idag ska jag såklart göra det! Det sjuka är att Sarah som sov här också gjorde det, och allt vi gjorde var att äta sjukt mycket onyttigt (med stor betoning på både sjukt och mycket). Men ändå, bakis på choklad?

Annars så har jag och Sarah gjort en deal: sluta vara såna mesar! Ser vi en snygg kille på bussen ska vi, istället för att som i nuläget stirra ut genom fönstret, ge honom ett leende. Vi ska gå succesivt fram, och vem vet, någon gång i framtiden kanske man till och med vågar säga hej? ;) Nej men det är faktiskt steg 2 i vår plan.. ja vi får väl se hur detta går, jag är verkligen världens största fjolla när det gäller sånt. Men det är det ändring på!

Jag har dessutom kommit fram till att jag är trött på alla pojkvasker, jag ska ha en riktig man nu ;)


En man i min smak ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad jag håller med dej! En riktig gentle man ska det vara =)

2008-03-09 @ 17:38:05
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Elin

Brad Pitt är ingen man,

Johnny Depp is the shit :D

2008-03-09 @ 20:22:02
Postat av: Mickan

hejja Fia :D
( men måste hålla med Elin. Johnny Depp ftw!=)

2008-03-11 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0