Blod, svett och tårar

Jag lever igen! Har precis varit och tränat på ett Friskis&Svettis pass, och snacka om att man blev svettig! Det bara rann, skönt att det inte var några snygga killar där ;) Det är när man tar i så där som man vet att man lever, och så känner man sig så där skönt trött och nöjd med sig själv efteråt. Hade tänkt skaffa gymkort på nJoy förut, men kommit fram till att jag ska skaffa gympakort på friskis istället, en fjärdedel av priset och jag kan träna 5 minuter från där jag bor. Super! Så nu är jag ett steg närmare min skitsnygga sommarkropp ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

nÄÄÄÄ börja på Njoy me miiiiiig

2008-03-09 @ 20:23:01
Postat av: Carro

Skicka din msn om du har så kan vi prata där =)

2008-03-09 @ 21:04:27
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Carro

Såg din mejl adress sen =)

2008-03-09 @ 21:05:56
Postat av: Mickan

yay :D
go Fia!

2008-03-11 @ 09:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0