En dag på jobbet

Vad det är dött här. Sitter på jobbet, och det är inte en enda människa här. Då känner man sig ju nödvändig. Slutar om 45 min. Ikväll blir det påskmiddag med en liten del av släkten, ska bli mysigt. Påskharen (mamma) hade varit på cloettafabriken och köpt en massa godis till sina absoluta favoritbarn på hela jorden. Tråkigt bara att jag slutat äta godis. Har faktiskt varit jätteduktig i en hel vecka nu. Beröm till mig! =) Jag är verkligen en allt-eller-inget människa. Ska man göra någonting ska man göra det fullt ut. Annars kan man lika gärna lägga ner. Eller hur, mamma? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt riktigt! Man kan inte bara äta "lite" godis. Det måste vara hela påsen eller inget alls :D

2008-03-22 @ 16:23:23
Postat av: Mickan

du e så jäkla duktig Fia :D
kram å glad påsk på dig!

2008-03-22 @ 17:28:07
Postat av: Jackie

Haha.. Jag ska inte heller äta något godis.. Fr.o.m. I morrn!! ;D Jag ska bli tight! =)

2008-03-23 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0