Frustration

Nu har det gått en vecka sen jag var i mitt rum senast. Eftersom vi håller på att bygga ett nytt badrum i källaren precis brevid mitt rum har de varit tvygna att plasta in dörren till mitt rum, så jag kommer inte in där. Det hade väl varit ok, om det inte varit så att de sagt att jag skulle kunna gå in i rummet, vilket innebär att jag inte tagit ut mina kläder. Det var nämligen så att de först sa åt mig att plcoka ut allt jag behövde för de närmaste 2-3 dagarna, så jag plockade ut lite kläder och lite sånt jag kunde tänkas behöva. När jag tagit ut kanske hälften av det jag ville ha sa de att de ångrat sig, jag kunde alltså bo kvar i mitt rum. Men tror ni inte att dörren står där inplastad när jag kommer hem från skolan, så jag ändå inte fick komma in. Ja, så nu står jag här med lite kläder och inte så mycket annat.. Tur för mig att jag hade så mycket i tvätten!

Jag är dessutom väldigt frustrerad på min mamma. Nu har hon bestämt att vi ska göra oss av med flipperspelet också, bara för att det inte får plats sen min lillebror fick trummor. Jahapp, så nu får jag lida för att han får nya, dyra saker. Det känns ju verkligen skitkul. Både biljardbordet och flipperspelet.. Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! Jasså, du ska inte ha honom jämt??!! Nejmen så bra, då kan du berätta om han är bra eller inte ;) haha!

2008-03-17 @ 21:36:17
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Sandra

Äh trummor är asballt, våra är sålda å de är jag jättelässen för ;(

2008-03-17 @ 21:50:08
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Carro

Jo, jag såg väl.. Kanske bäst och börja med någon om du ska hinna med alla? ;) Du lär väl säkert komma på fler under årens lopp oxå ;)

2008-03-17 @ 21:51:07
URL: http://carolineerkes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0