Handfetisch

När man ändå är igång kan man väl lika gärna fixa händerna också? Därför köpte jag när jag var i centrum med Sandra igår Depends nagelstärkare, hoppas att den funkar. När naglarna är starka ska jag måla dem i någon fin färg, och så ska jag peela händerna, så de inte ser ut som de kärringhänder de gör idag. Måste naturligtvis börja smörja in dem ordentligt redan idag. Förhoppningsvis har jag vackra händer inom en månad :) Händer är verkligen viktigt. Jag kan kolla på en kille, som ser ganska medioker ut men har vackra händer, och tycka att han är het just på grund av händerna. Samma sak åt andra hållet tyvärr. Så därför tänkte jag att jag kan ju inte klaga på andra när jag inte lever upp till det själv. Så nu blir det ändring på det, vackra händer April 08, here I come :)


Kommentarer
Postat av: emma

rösta på min hund så blir jag glad.
avsltuas snart.
så läs mer info på min blogg

2008-03-09 @ 23:56:56
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Sandra

Vi borde ha spakväll. Ja nu är jag snart ett mensmonster, nu kan vi tjura tillsammans!

2008-03-10 @ 00:04:24
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Sophie

Du mobbar mig för att jag gillar blocket och sen har du en liten handfetisch! Vad är det här!

2008-03-10 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0