I need a real man

Imorse var jag och mamma (oj vad jag pratar om min mamma hela tiden, har jag gått och blivit en morsgris?) på promenad. Det var jätteskönt, men den vart inte så lång. Vi hann i alla fall prata killar, och jag kunde än en gång skratta åt hennes ex, Bertil. Jag älskar dig, Bertil. Det låter det va? Men i alla fall så pratade vi om den perfekta killen för mig, och mammas kommentar var denna: "Men Sofia, denna gång ska du inte ha en nörd. Du behöver ju någon som kan stå på sig själv, och sätta dig på plats. Jag kan tänka mig de bråken! Det kommer att slå gnistor! Men sen kommer det bli väldigt passionerat!" Ja, hon har väl kanske rätt min lilla mor. En riktig man ska det vara, som vet vad han vill. Eller vad säger ni tjejer?

Kommentarer
Postat av: Mickan

I totally agree ^^
kram å glad påsk :)

2008-03-23 @ 12:29:20
Postat av: Carro

Instämmer helt och fullt! En riktig man ska det vara =)

2008-03-23 @ 16:02:11
URL: http://carolineerkes.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja! Hon är skön,
nu jävlar, ag vill också ha en riktig jävla man! Jag har planerat hur han ska se ut å va :D haha

2008-03-23 @ 17:35:16
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0