Jag är färdig

Äntligen klar med projektarbetet! Jag och Frida har varit jätteduktiga idag och skrivit klart uppsatsen som vi har som biprodukt. Hur skönt som helst! Nu är det bara lite smågrejer kvar. En sak mindre att tänka på! =)
Annars har jag inte pluggat någonting under lovet. Det suger verkligen, borde ha gjort det! Det tycker nog min kära lärare Eva också som jag träffade på tunnelbanan i natt, i ett inte så nyktert tillstånd. Mindre bra. Aja, ingen är perfekt! Nu har jag i alla fall raggat på en döv/stum kille, och det måste man ju ha gjort någon gång, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Carro

Inte riktigt varje men ganska ofta iaf =) Är lite av en hockeynörd om jag får säga det själv :P

2008-03-02 @ 18:07:34
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Elin

Det var verkligen DU som pratade med Eva! Ingen annan fick en syl i vädret! Det var också DU som pratade med polisen i en haltvimma!! TUR att jag har en bra övertalningsförmåga och övertalade dem om att inte släpa dig till maria pool ;D

2008-03-02 @ 18:14:05
Postat av: Mickan

grattis till att ni e färdiga :D

2008-03-03 @ 18:29:48
Postat av: Sandra

hahahahha :D du är så söt :)

2008-03-03 @ 19:48:24
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0