j*vla tjockis

Nu har jag bestämt mig. Jag ska skaffa experthjälp. Det här fungerar inte längre. Jag äter som en stor, fet gris, om inte mer! Igår smällde jag i mig två jättestora, grova mackor med ost, kalkon, paprika, sallad och tomat, en stor kopp té, ett ägg och två stora skålar fil till frukost, utan att bli mätt! Magen kurrade fortfarande och ville ha mer, jag slutade endast för att jag blev rädd för mig själv och tänkte att slutar jag inte nu kommer jag aldrig att kunna göra det. Det resulterade i att jag de närmaste timmarna klagade över hur hungrig jag var. Det är inte normalt. En 18-årig tjej ska inte äta så mycket. Alltså har jag bestämt mig för att köpa något slags hungerdämpande piller och hoppas på det bästa. Wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppsan! Det finns visst fler än jag som är glad i maten =)

2008-03-11 @ 14:24:21
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Susanna

hmm tror inte på mirakel piller, MEN OM du hittar något som hjälper haha är jag den första som vill veta;)

2008-03-11 @ 17:51:10
Postat av: Carro

Jag använde något från yves rocher som heter Aloe vera essentiel nånting. Anledningen till att det inte funkade riktigt för mej var nog att jag inte gnuggade och värmde upp det ordentligt innan.

2008-03-13 @ 08:00:33
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag kan vara din personliga tränare, du säger att jag är slö, men idag har jag ätit kelgos K och sprungit i 65 minuter, vilket var över en mil :D sug på den du, jag vill gärna va din coach :D

Pusss

2008-03-13 @ 17:36:40
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Sophie

Binnekemask Binnekemask Binnekemask! ;D
Hoppas du mår bättre

2008-03-14 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0