Tack för den, televerket

Att en så bra dag kan bli så dålig. Jag som var på så extremt bra humör efter träningen med Sandrush och Maggvush. Tänker medan jag går hem att nu jävlar ska jag ta mig ett äpple och göra läxor, ska bli av med de jävlarna en gång för alla. Åtminstone en uppsats. Men vad händer? Jag kommer hem. Och det finns inte något äpple. Inte en enda jävla frukt fanns, eftersom den sista mangon hade någon lagt i den jävla salladen. Kalla mig bortskämd, men det värsta jag vet är när det inte finns den maten jag vill ha. Det kan få mig från det allra bästa humöret till en liten surråtta på två sekunder. Så där förstördes min kväll på ett ögonblick och jag har inte ens velat tittat åt läxböckernas håll. Är på så dåligt humör att det är lika bra att gå och lägga sig, finns ändå inget bättre att göra. God natt


Kommentarer
Postat av: Elin

wow, that is one munter fia :D

2008-03-19 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0