Tack!

Ja igår var man på tegel. En viss Susanna släpade dit mig, med löftet att om jag kom skulle jag få höra ALLT om hennes sjukt pinsamma lördagskväll. Jag bestämde mig i alla fall för att vara nykter, så att jag kunde ta bilen dit. Eftersom jag var lite halvotaggad (detta förstörde nämligen mina planer på att sitta hemma och kolla på hela Gossip Girl säsong 1 och äta torkade fikon och aprikoser), bestämde jag mig för att ringa min kära partypingla till vän Sandra (gå in på http://snuttaan.blogg.se/ om ni vill ha en låååång redogörelse av hennes syn på kvällen) och erbjöd henne skjuts dit och hem. Hon tackade som en så bra vän hon är ja, så bar det av dit. Och jag var precis lika otaggad som väntat, om inte ännu mer. När vi kommer in vill jag då naturligtvis höra de smaskiga detaljerna om Sannas lördagskväll, MED DET FANNS INGA! Tro mig, jag gör bort mig mer än det där före frukost! Så då hade både jag och Sandra åkt dit helt i onödan. Tack för den, Sanna! Hon har dock lovat att kompensera detta på fredag, så bäst för henne att hon gör det! Det bev i alla fall en tidig kväll, eftersom ingen riktigt ville vara där. Och jag fick åtminstone ett avsnitt Gossip Girl, så jag ska väl inte klaga allt för mycket.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah :D
Men jag fick ju träffa dig min baby iaf, det är bra :D
Saknade dig lite idag och tänkte på våran lunch å din censur grej du skulle visa :D

2008-03-27 @ 18:39:53
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Carro

När jag berättade för en kompis om att du inte kunde läsa min blogg, tyckte hon att du skulle prova och uppdatera sidan när du är inne på min blogg. Vet inte vad hon menade men så sa hon =P Vore iaf trist om du inte kunde läsa min tycker jag =/

2008-04-01 @ 20:49:49
URL: http://carolineerkers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0