Why oh why?

Varför vann inte BWO för?? Sammanlagt ringde min familj 18 ggr på dem, och ändå vann de inte! Jävla skit! Aja.. Perelli låg på delad tvåa på min lista, tillsammans med Amy Diamond. Jag har börjat gilla den lilla tjejen, även om det är svårt att tro att hon är 16. Jag trodde fram tills igår att hon var en väldigt liten 13-åring, men det var tydligen fel. Men sjunga, det kan hon! Sitter och lyssnar om och om igen på dem, och självklart min Nordman. Jag älskar den låten, även om jag inte tyckte att den skulle representera Sverige kanske. Men Nordman kommer alltid att ha en speciellt plats i mitt hjärta, som flickidol han var :)
Björn Gustafsson var som vanligt bäst, jag ska gifta mig med honom någon gång. Honom och Karl-Petter såklart. Och Daniel Radcliffe. Hjälp vad jag ska gifta mig, tur att man får skilja sig nu för tiden. Trist förresten att Kristian Luuk var så sjukt tråkig igår, hade hoppats på mer från honom. Aja, man kan inte alltid ligga på topp!

Kommentarer
Postat av: Elin

BWO? säg att du skämtar de suuuuuger!

RÄTT VANN RÄTT VANN!

2008-03-16 @ 15:36:27
Postat av: Carro

Björn ska jag ha, bara så du vet ;)

2008-03-16 @ 18:37:30
URL: http://carolineerkers.blogg.se
Postat av: Sandra

BWO HAHAHA, dom är så jävla snuskiga, usch usch usch, btw så har jag träffat sångaren och har även hans aoutograf, de kan du få om du vill, vill bara glömma hahahha :D

2008-03-16 @ 19:34:09
URL: http://snuttaan.blogg.se
Postat av: Mickan

du å ja å Nordman nostalgi ^^

2008-03-17 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0